klanteninterview

AlphaBED

AlphaBED

Sigfrid Appelman aan het woord

Wat was jouw eerste indruk van Vandaag-Online toen je benaderd werd om mee te doen aan deze Campagne.

Prima, kort maar krachtig! In het begin was ik er nog vrij sceptisch over. Je bent namelijk eerst vijanden van elkaar omdat je elkaar nog niet kent. Tijdens de eerste ontmoeting en het informele gesprek is dit vrij snel omgeslagen, omdat ik overtuigd werd van het opbouwende concept van Vandaag Online, de vorm van de aangeboden samenwerking en het niet agressief overkomen in het gesprek heeft mij doen besluiten om mee te doen aan deze Campagne.

Hoe heb je de opzet van de landingspagina’s en Google campagne ervaren met Vandaag online.

De landingspagina’s zijn nog in ontwikkeling, wat ik tot nu toe gezien heb ziet het er goed uit. Het sluit goed aan bij mij en de uitstraling die de onderneming heeft, het is een perfecte verlengstuk van mijn huidige website en geeft een lokaal karakter wat ik ook wil uitstralen met mijn winkel perfect weer. De pagina voor fauteuils is momenteel nog in ontwikkeling.

Hoe is  de communicatie hierin met vandaag online door jouw ervaren?

Goed! Er was niet veel voor nodig, ik stond er verbaast van dat Vandaag Online met naar mijn inziens vrij weinig materiaal in een keer zo iets goeds kon bouwen. In één keer goed!  Het onderlinge contact bevalt prima!

Heb jij al verschil gezien in voor en nadat je de samenwerking bent aangegaan met vandaag online?

Zelf vraag ik aan elke klant waar ze vandaan komen. Tot nu toe in ieder geval een paar, die hoe dan ook via internet binnen zijn gekomen. Het is natuurlijk een doorlopend proces. Zoals het nu loopt ben ik tevreden over de samenwerking met Vandaag Online.

Als je Vandaag online een rapportcijfer mag geven welke zou dat momenteel zijn?

Een dikke 8! Dit omdat Vandaag Online contact met mij onderhoud, en de behaalde resultaten met mij delen, zonder er naar hoeven te vragen komen ze bij mij in de winkel langs. Dat geeft mij een goed gevoel.

Zou jij vandaag online aanraden aan vrienden of kennissen.

Ik zal het zeker niet afraden! Maar mijn ervaring is nog iets te kort om er goed over te kunnen oordelen, tot nu toe ben ik zeer positief gestemd!

Zijn er nog verbeterpunten voor vandaag online?

Niet serieuze verbeter punten. Wat mij opgevallen is dat de administratie@vandaag-online.nl mail adres maar een keer per week bekeken wordt. (Wij gebruiken dit mailadres enkel voor het versturen van de facturen, voor vragen kunt altijd het beste direct malen naar info@vandaag-online.nl zodat u direct een antwoord hier op krijgt. Zoals je dit gewend bent van ons.)

Heeft je momenteel nog punten waarbij vandaag online jouw bedrijf kan ondersteunen?

De fauteuils landingspagina is nog in oplevering, graag hoor ik de status hiervan en of de informatie voldoende is die ik heb toegestuurd? (Deze zal zo snel mogelijk worden opgeleverd, Geert is hiermee bezig mocht er nog informatie ontbreken zal hij contact met jou hierover opnemen! Vervolgens ontvangt je van ons via de mail een eerste oplevering zodat wij jou feedback hierin kunnen verwerken.)

In de toekomst heb ik de gedachten om naast de winkel mij te oriënteren op een webshop speciaal voor kussens. Hierin zou Vandaag Online mij eventueel ook kunnen ondersteunen. (Mochten wij jou hierin mogen ondersteunen, komen wij graag tegen die tijd weer bij je langs om te kijken wat wij hierin voor jouw kunnen betekenen)

Ben je benieuwd geworden naar wat AlphaBED in zijn collectie heeft?  Jij bent harte welkom in zijn winkel die gevestigd is in Wormerveer op de zaanweg 124. Eerst even een kijkje nemen op één van de landingspagina klik dan op deze link. Zelf ook nieuwsgierig naar wat wij voor jouw kunnen beteken neem dan contact met op ons, wij komen dan ook graag bij jouw langs!

Vandaag Online kan ook jouw helpen om je zichtbaarheid Online te laten groeien

Ga voor online Succes

Vergroot uw zichtbaarheid Vandaag Online!